Merhaba hanımlar sezaryenle doğum yaptım kızım yeni yaşına girdi. 4 aydır adet oluyorum. Bunun son üç ü hep ilk günler akıntı olarak gelmiyor peceteyle silince soluk kahverengi şeklinde arasirada aynı renk dokuntu gibi geliyor bugün ikinci günü hala normal kan yok pedime bişey gelmiyor silince görüyorum neden ola bilir acaba birde geçen ay baya uzun sürdü bittim sandım bı iki gün sonra tekrar lekelenmelerim oldu. Değişik ilk defa oluyor