Sena-35 İstanbul’da anne kart vardı aylık 150 basımdı izmire taşındım izmir hime mail attım sizdede böyle uygulama varmı diye pandemi dolasıyla iptal ettiklerini söylediler ama 2 ay falan olmuştur + 10 basımmış neye yararki bi günde biter o iki aktarma bi yere gitsen bitti gitti