Gnert_ayfn22 aynısıni yaşadım bir yeri açılmıştı ordan intihap aktı gittim doktora iğne ile çekti antibiyotik kullandım enfeksiyonu coktu 3. Ay olcak dikişin bir tık üstü serçe parmagimdan az sis hani iğne yaparsınız beze olur ya onun gibi dolu sanki