Ozgekutay Senem_tuncel 5+29 günlüğüz yaklaşık 15 gün önce başladım ben. Önce yoğurtla. Sonra patates havuç ve kemik suyundan çorba yaptım üç gün kuralına uyarak verdim. Su an sabahları peynir yumurta pekmez öğlenleri çorba ve yoğurt akşamları da meyve püresi yediriyorum. Ama çoğunluk olarak emziriyorum. Bir sorun yaşamadım güzel gidiyoruz bakalım ☺️
Derinsart Senem_tuncel başlrda kakada kan ve sümükümsü bişey oluyodı kusma hep vardi reflü oldugı icin ama sonra kusmalari bi el büyüklüğünde olmaya başladı o şekilde 3-4 kez fışkırarak kıısuyordu doktorda kesmemi söyledi süt ürünlerini sonra azaldı ama eylülde tatildeydik orda istwr istemez tükettim ve kusmadı 😑oyuzden ondnami cok emin olamiorum suanda hala kusuyor bir kaç damla ama hergün mutlaka kusuyor 🤷🏻♀️Anlamadım nedendir test flnda yapılmadı sizin nasıl anlaşıldı
Senem_tuncel Derinsart bizim de sümüksü kaka vardı kilo alımı yavaşlamıştı kan idrar ve kaka testine bakıldı o şekilde anlaşıldı ama kakasında kan yoktu bide kusma yoktu biz de
cnsgrn Senem_tuncel evet pütürlü veriyorm sebzeleri catalla eziyorm veya tel suzgecten geciriyorm meyveleri de cam rendede rendeleyip veriyorm blender kullanmiyorm
Kbra_1992 cnsgrn bizde 6 ay 4günlüğüz yoğurt ve patates denedim ama patatesi sade yemek hoşuna gitmiyor ya bide bu 3gün kuralını uygulamasak meyve vermeye korkuyorum sonra sebze yemez die sebze çorbası denesem diyorum ztn alerjik bi çocuk değil gibi
cnsgrn Kbra_1992 valla yanlis yönlendirme yapmiym ama ben 3 gün kuralina harfiyen uymadm. Ilk tek başina yogurt verdm sonra bazen meyvelerle karistrdm bazen tek meyve verdm snra sebzeleri verdm ama tek tek tatlarini pek sevmedi tuz vs de yok haliyle yavan cocuklarda hakli sebzeleri bazen pirincle bulgurla yulafla pisirdm daha güzel yiyo. Bide bu çocuk ac kutabinda da tarifler yaoyrm kahvaltida veriyorm boyle yani
Derinsart Senem_tuncel kusma işte reflüye de bağlı olabilir neye göre belirleyici oldu bilmiyorum sanirim hepsinin var olmasi alerji dedirtti ama kaka da sorun yok arrık fakat kusma devam bize neden test yapmiyor anlmiyorm kaç aylıkken yapıldı size testler
Ozgekutay Senem_tuncel yok geç kalmadınız. Ben yedirip içirmeye çok meraklı olduğumdan erkenden başladım doktoruna sorarak 😁😁
Purpura26 Senem_tuncel Patates, kabak,bezelye,brokoli,balkabağı, taze fasulye,yoğurt,elma,muz,armut,şeftali,kayısı,avokado şeklinde 3 gün tadım yaparak ilerleye bilirsin canım. Günde 2 3 çay kaşığı vererek 3 gün ilerliceksin
Kbra_1992 cnsgrn bnd o kitapları yeni sipariş ettim anca gelicek bu hafta böle geçer deniyorum yani ama alerjisi olursa sıkıntı işte
moommm cutemommy bizde 5 aylıkken ikizlerime başladık ben 3 gün kuralına uymadım acıkcası ama bi sorun olmadı cok şükür. Şuan 6 aylığız hiç bi şeyi püre halinde vermedm hep pütürlü verdm ve alıştılar gibi
Senem_tuncel Derinsart 5 aylıkken yaptı doktor canım laktaz enzim damlası verdi her emzirmeden önce 8 damla ver dedi onu kullanıyorum şu an
Senem_tuncel Derinsart benim kuzenimin kızına doktor laktoz alerjisi var demiş o alerji bölümüne götürmüş hem kan almışlar hemde alerji testi yapmışlar öyle olunca kesinleşmiş bende götürmeyi düşünüyorum sizde götürün isterseniz
Betull0634 Senem_tuncel 5 aylikken basladik tadimlara ilk olarak yogurt verdim sonra kabak ,havuc,patates,balkabagi meyvelerde seftali,muz,elma armutta verdim ama sanci ve gaz yapti kestim armutu 6. Ayina girince muhallebiler yaptim pekmez ,brokoli avakado verdim pankekler yaptim yarin insallah yumurtaya baslicaz artik verilmesi gereken herseyi 3 gun kuralina uyarak veriyorum bir sıkıntı yasamazsak alerji yonunden karistirip hepsini sebze corbasi felan yapiyorum
tugceyildiz Benim de bebeğim 5 buçuk aylık tadım sürecini bitirdik. Yeni kahvaltıya ve çorbaya başladım. Çorbayı da kahvaltıyı da pütürlü bırakıyorum. Meyveleri pişirip çatalla eziyorum. Suyunu da içiriyorum. Püre şeklinde vermedim hiç. Şu anlık gayet iyi gidiyor. 😍
Senem_tuncel Birprensesannesiii3850 kakası 3 aylıkken sümüksü ve yeşildi daha sonra düzelmişti farklı bir belirti görmedim 5. Ayda kontrole götürdüm kilo alımı yavaş olunca kan idrar idrar kültürü bir de kaka testine baktı o şekilde laktoz alerjisi var dedi canım