Kızlar 3 aylık bir kızım var ve maalesef balgam sorunumuz var. Gece uyurken nefes alıp verirken çok korkuyorum. Her gece burun temizliğini yapmadan yatırıp uyutmam. Nazal aspiratörle temizliğini yapıyorum. Şırınga ile yapmaya çok korkuyorum. Başka öneriniz var mıdır? Yardımcı olabilirseniz duacınızım. 🙏🏻