Bence 6 ayı bekleyin derim. Acele etmeye gerek yok. Ek gıda dönemine geçince de, vereceğiniz şeyleri bebeğinizi doyurmak için vermeyin. Öncelik her zaman anne sütü ya da mama ile besleniyorsa mama. Daha sonra ufak tadımlarla başlayın. Bakın amaç doyurmak değil. Bebeğinize tadım yaptırmak. Yani alışma süreci.