Kızlar bebeğim 8 aylık. Büyüdükçe uykuları azaldı her gece kaç kere kalkıyorum sayamadım bile. Bağıra bağıra ağlıyor alt dişi çıkmak üzere acaba ondan mı yoksa başka bir sebeptenmi anlamadım sabahları iyi oynuyor örümcekte geziyor skıldığı zaman oynayack şekil değiştiriyoruz yeni aktiviteler üretmeye çalışıyorum ama 3-4 gündür gece mahvolmuş durumdayım gözlerinden yaş geliyor resmen ağlamaktan. Varmı bebeği böyle olan şunu yaptım geçti vs diyen. Ateşi yok üşüyor desem uyku tulumu aldım napacamı şaşırdım