7 aylık. Kafasını sağa sola sallıyor. Oyun yapıyor gibi ama kaşığı ağzına götürdüğümde de yapıyor zaten iştah gitti. Kafasını da çok sert bi şekilde geriye atmaya başladı. Bir kaç kere yuvarlanıp parkeye vurdu kafasını hatta… 😭 Diş mi bilmiyorum şu dişler bi çıkamadı. Bir de çok huysuzlaştı bir anda bi şey yokken katılarak ağlamaya başlıyor. Korkuyorum. Doktorumuz muayenesi normal dedi ama.. Işte ama..