EkinGundgn Kızım 3 ayina yeni girdi. alttan bir beyazlik olusmus. baktim dis cikariyor. bu ayda bu durumu yasayan oldumu. normal midir
34_21_23 EkinGundgn nasıl anladınız diş olduğunu benimki 5 aylık oldu 1,5 aydır beyaz kaşınıyor hala beyaz ne gelen var ne giden
Kizimmmmm3434 EkinGundgn benim kızımda 3 aylıkken beyaz bişey vardı tecrübesizlik işte anlamadım meme reddi yaşadım ve eli hep ağzında çekince ağlıyor suan 4 aylık komşumuz baktı bunun dişi çıkıyor dedi
elifizm EkinGundgn o beyaz şeyi biliyorum doktor ona diş değil demişti ama yine de bakın siz diş olsa önceden kabarıyor muhakkak farkederdiniz
Alpitom EkinGundgn o kadar erken diş çıkarır gibi oluyorlar ama çıkarmıyorlar. Diş incisi olabilir ya da diş çıkacak yerler beyazlaşmıştır muhtemelen 🤔
esmerayes EkinGundgn benim oglum tam 50 gunlukken dis cikardi 1 yasinda da butun disleei tamamladi😄😄 olabilir herhangi bi problem yok bazi bebekler erken dis cikarir ben ve abim de 40imiz cikinca dis cikarmisiz