Mucize-Melekler Sağlık ocağındaki ebemiz D vitamini damlamizi günde 3 damla dan 4 e çıkaralım dedi. Sebep olarak da kışin gelmesi. Size bu şekilde bir öneri yapıldı mı? Kafam karıştı açıkçası. Evet önemli bir vitamin ama fazlası da zararlı ne yapsam bilemedim