Selin354704 evet kullanmadigimizda surekli agliyor alttan gazını cikarirken denedim. Bittikten sonra almadım 1 hafta gozlemledim, daha sonra aglamasına kıvranmasına dayanamadim aldım alttan hala surekli gazını cikariyor ama aglamıyor kıvranmıyor. Ayrıca biogaia sadece prebiyotik degil yaninda baska bir gaz damlası kullanmanıza gerek yok internetten arastirabilirsiniz. millet bi ıslık tutturmus gidiyor gaz damlası degil prebiyotik ayrica bir gaz damlası daha kullanmanız gerekiyor diye. Bebeginiz eger cok cok cok gazlıysa yaninda ek olarak kullanabilirsiniz ama obur turlu bebegi ishal yaparsınız kolik bebeklere de oneriyorlar biogaia’yı biraz arastırma yaparsanız ne demek istedigimi anlarsiniz :)