Selam kızlar oğlum 17 aylık 4 gündür öksürük ve hırıltısı var kucağımdayken o hırıltıyı hissediyorum bazen. Ama sürekli öksürmüyor günde 4 5 kere öksürüyor ama köm köm yani genzi dolu dolu öksürüyor . Balgamı var sanırım. Dr ventolin hava ver dedi ama biraz araştırınca tehlikeli olduğunu gördüm. Bir kez uyurken verdim ama korktum sonra vermeyi düşünmüyorum artık. Ciğerlerine de inmesinden korkuyorum doğal yolla neler yapabilirim tecrübeli anneler yardım lütfen