Birbaskask Merhaba arkadaşlar bebeğime bugün çinekop tattırdım, biz yerken verdim , orta boylar da 1 balığın hemen hemen yarısını yedi normal mi, az mı ne kadar yemelii
Fitifiti Birbaskask Bırakın istediği kadar yesin ne kadar güzel reddetmemiş. Benim miniğim de 9 aylık,minicik bir hamsi koymaya çalıştım ağzına mümkün değin istemedi. Dip balığı yedirmeyin sadece. Haftada 2,3 gün yemesi omega ihtiyacı bakımından çok faydalı olur.
Birbaskask Peki akşam yemeği olarak bir tane çinekop un yarısıona yeterli gelir mi başka bişey de yedirmeli miyim