Alininannesi40 bakın işinize karışmak değil amacım sadece görüşümü bildirmek. Bebeğiniz sağlıklıysa kilo durumunu problem yapmayın. Ek gıda için çok erken lütfen bebişin midesi ufak bağırsakları hazmedemez daha tam gelişmemiş durumda . Herşey zamanında daha iyi olur. Biz 5 buçuk aylığız doktorumuz kesinlikle 6 ayını doldurup öyle başlıcaksınız dedi . Ve şunu söyliyim kafanıza göre yemek kaşığı diye bişey yok. 3 gün kuralı var . Ek gıda döneminde yapıcaksınız. 1.gün çay kaşığı 2.gün tatlı kaşığı 3.gün yemek kaşığı ama dediğim gibi çok erken daha burda bi anne de yapmış az önce uyardım yani ufacık bebişlere bunları yapmanız bana göre doğru değil. Kilosunda bişey de yok alması gerekeni vücudu alıyo bebeğinizin ek gıdaya geçince zaten toparlanıcaktır