Bebeğimin 3ay 22 günlük bu zmna kadar hep Bn besledim mama hiç vermedim, verdiğim mamalar da aşırı gaz yaptı bebeğim çok gazlı ve herseyi yemiyorum, gaz yapmasın diye biraz önce onu emzirip yatırdım ve sütüm yok gibiydi Bi kontrol edeyim dedim emzirmediğim tarafı sağdım hiç süt çıkmadı 😭😭😭son günlerde bebeğim çok huysuz Du belki de aç!!! Yardim edin be yapıyım