tuba27 şöyle bizim ateşimiz oldu fakat oğlumun göbek deliği akıyordu ona bağladım 1 hafta olmamıştır ara ara çıkıyordu ateşi neyse antibiyotikle düzeldi göbek deliği falanda şuan göbeğinde falan var ama ateşi yok birde 3 gündür falan ishal ishal ve şu kozarıklar dışında başka hiç bir sorun yok tabi grip hariç 5 gündürde grip oğlum burnu tıkalı öksürüyor sürekli herşey üst üste geldi resmen