5 ay 20 günlük bir kızım var, şuan sadece emziriyorum ama sütüm azaldı sanırım bebeğim sürekli emmek istiyor ki bence emince de doymuyor geceleri de geçen haftaya kadar kalkmazdı şimdi uyanmaya başladı acıkıp uyanıyor daha ek gıdaya geçmedim , hipp in 5 tahıllı maması varmış kaşık görmüş sütle karıştırıp veriliyormuş ek gıdaya da geçişi kolaylaştırıyormuş ama bunların 2 numarası 6+ yazıyor onlara başlasam şimdi bişey olur öu acaba erken mi olur kullanan varmı yardım ediiin