newlife21 Beklerinizi kundak yapıyor musunuz biz 3 aylığız yapmak istiyorum ama çok terliyor ben kundak yapınca bişe hareket edemediği için kendimi günah işlemiş gibi hissediyorum siler nasıl yatırıyorsunuz bebişlerinizi
TheBaby newlife21 Valla ben iki çocuğumuda hiç kundak yapmadım. Ellerinide çok hızlı keşfettiler engellemediğim için. Kendi kendilerini uyandırma çok kısa sürede bitti gitti. Ben boğulurdum onları öyle görürsem
Bubenimoykum newlife21 3 aylık bizimde 1 aydır kundak yapıyorum çünkü eli sürekli yüzünde öyle olunca hemen uyanıyor ee üstüne bisey örtmeye de gelmiyor, ya uyku tulumu ya kundak