29 günlüğüz bizde 23.gunde gaz problemi başladı bebekler yuttuğu gazın hepsini ağızdan çıkaramıyor maalesef o yüzden bağırsakta da gaz oluyor. Artık dünya ya alışmaya başladıkları için alttan da gaz çıkacak normal yani.
Tabi siz yine doktora falan sorun