Aynısı benim bebeğimdede var dogdugundan beri ve git gide arttıgı için iki ay önce goturdum doktora dort tane doktora goturdum bunun yuzunden endiselenmistim daraliyor sanmistim ama doktorlarin hepsi ayni seyi soyledi kıkırdaklari gelişmemiş dedi verebilecegim ilac yok kendi kendine geçecek dedi doktorlar her ay daha iyi olacakmış gercekdende öyle her ay dahada azalıyor bebegiminki azaldı hala var ama cok az sakin endiselenmeyin ben bunu gece gunduz taktim kafama ama sakincali birsey deilmiş cigerlerine bakildi ayni rontgen cekildi oksijenine herseyine bakildi hicbir sorun cikmadi cok sükür sakin uzulme endişelenme