Ben kedi ve kopek delisiyim hatta elimden gelse isirarak sevecem 😂 ama kediler. İnsanlari kendi kolesi olarak gorurmus ki zaten oyle davraniyorlar. Bebegi sizden kiskanmis olabilir fazla ustune gtmeyin ne yapacagi belli olmaz cunki bazi kediler kendi yavrularini kabullenmeyip ustunde tepi ip olduruyor ki daha gecen gun gordugum bir videodan sonra kesinlikle dikkat edilmeli ve kopekler size aptal asiklar snki onlar bebek delisi oluyor 😍 keske esim izin versede bende bi kopek sahiplensem ama malesef 🤷. Disardakileri sevebiliyorum