Ciddi bi meme reddi yasıyoruz su sıralar kilo alımı az dıye 4 aylıkken mama takvıyesıne basladık doktor kontroluyle. Meme mama gıdıyordum fkat su son 1 haftdır red yasıyoruz.🤦♀️ Normal bıberondan kasık bıberona gecmeye karar verdım. Mamayı da azaltmaya Sütümü sağmaya basladım hos cıkmıyo🙄 takvıye kullanıyorum vs. Önerebileceğiniz neler var tecrübeli anneler🌸😢 nasıl memeye gerı döndürebilirim😞