Mgtlh Asya2 canım 37 çok yüksek değil. Hemen ateş verme ki vücudu bağışıklık kazansın sakin ol devamlı takip et çok yükselmez diye düşünüyorum çünkü hastalık ateşi değil
Mgtlh Asya2 sıkıntı kısmı sorarsan 37.8 Ler ve sonrası sıkıntılı ama sen 37.5 den sonra verebilirsin şurup.