Begen var yorum yaz var birde begnememe tuşu yapsanız bazen o kadar saçma yorum yazıyorlar ki hem diyolaga girmeden tartışma olmaz hemde yorumuna katilmadigjmiz i karşı taraf görür Daha iyi olmaZ mi yani burdan yetkililere sesleniyorum siz ne düşünürsünüz acaba 🌼😊