Kızlar oğlum 2 gündür aşırı ishal . Ve çok sancı yapıyor sürekli ağlıyor ve karnı guruldu yor. Dün post açmıştım gece acile gittik 1 iğne ve 2 şurup verdi. Kullanıyoruz ama sanırım yeterli değil. Doğal yollarla ne önerirsiniz. Bu geceyi huzurlu geçirmesi için