Demek isterdim. Ama hep hayalde kalıyor. Oğlum 1 yaşına girmek üzere 11 kilo ve artık sallamak gerçekten çok zor. Hem kıpır kıpır hem salladıkça ağırlaşıyor. Artık sabredemiyorum da üstelik. Bugün tam 1 saat aralıksız şarkı söyledim pışpışladım uyusun diye ama bana mısın demiyor. Dönüp durdu gene uyumadı. Halbuki gözünden uyku akıyor. Birkaç saniye gözünü kapalı tutsa uyuyacak.
Uyku eğitimi alayım dedim. Adı sanı duyulmamış sayfa bile 1500 liradan kapı açıyor. Bilindikler 3-4 bin lira istiyor.
Çok yoruldum gerçekten. Artık uyku saati yaklaşınca stres olmaya, gerilmeye başladım.
Ne zaman bitecek bu durum, ne zaman sallanmadan uyuyacak bu çocuk😢