senamiray Bebeğim yürümek istiyor yürümesini desteklemek için ilk adım arabası almak istiyorum sizce gerekli mi gereksiz mi önerir misiniz yürüteç almadım zararlı tehlikeli diye bunu önerir misiniz kullanan anneler yazarsa sevinirim😇
kaymakliekmekkadayifi senamiray ya bende almak istiyorum ama yürüme arkadasi mi ilk adim arabasi mi almaliyim emin olamadim ikisinin işlevi farkli mi bilemedim. Suracikta durayim bende
Durununannesi07 senamiray merhaba ben aldım kızıma fisher price zebra modeliydi benim kızım çok severek kullandı hala 14 aylık yürümesine rağmen hala daha gidip onunla oyunla oynuyor bence almalısınız
rua_da_senhora_das_verdades senamiray ilk adim arabası almayı düşünüyorum oğluma. Motor gelişimine büyük katkısı olacağını düşünüyorum.. çünkü yürümek için çaba sarf edecek. Dengede durmayı vs daha erken öğrenecek. Dikkati konsantrasyonu gelişecek. Vb 😊 yürüteç bana tembel işi gibi geliyor