Arkadaşlar sık görüyorum pişik postunu ben oğlumun pişiğini margarin ile geçirdim aynı zamanda ablamın da bizden 1 hafta büyük oğlu var ona da uyguladık buzdolabında beklettiğimiz kase margarini sürüp bekledik bir sonraki bezi açtığımızda bile fark edilir derecede iyiydi birsürü krem denedik çare bulamadık ama margarin mükemmel geldi... evet margarin yediğimizde zararlı ama aldığımız kremler yiyemeyeceğimiz içerikli ilken sofralarda kullanılan bişeyin kremden daha zararlı olmadığını düşünüyorum denemenizi öneririm 🙋♀️🙋♀️🙋♀️