Thebabyy Ben deniz Duygu😁 Bingöl de doğu görevindeyiz. İstanbul’dan yoğun çalışma tempomu bırakıp kocambeyle geldim buralara🥳 Önce bi depresyona girdim, sonra sıkıntıdan bi çocukmu yapsak acaba dedim🤣 malum pandemide vardı🤣 9 yaşında oğlumun arkasından bir tanede kızım oldu şu an 5 aylık👶🏻 Gittim teee Elazığ’lara doğurdum. Yapayalnız üstesinden geldm evelAllah😁 Bu arada 39 yaşındayım. Bu yaşta neyin cesareti geldiyse bana 9 yıl aradan sonra😁 İyi ki yapmışım be. Günler su gibi akıp geçiyor. Psikolojimin bozulmasına zaman bile yok😃 Hayata bak sen. Kalk gel buralara. Asla 2.bebeyi düşünmezken Bingöl’de hamile kal. Git Elazığ da doğur😁 hayat gerçekten garip