Merhaba güzel anneler 🌙 size bir şey sormak istiyorum ek gıdaya geçtik.Tadımlara başladık Bebeğim yoğurt veriyorum Yüzümde biraz döküntü var çok az kızarıklık var ama çok hafif alerji olabilir mi?yoksa normal kızarıklık mı çözemedim çünkü çok normal görünüyor şuan uyuyor o yüzden çekemedim, kakasında bişey yok bende anlayamadım lütfen cevaplayın