Mbck Oncelikle geçmiş olsun.bizde 3 kere yaşadık aynı durumu. İlki parkta oynarken poposunun üzerine oturdu normal bir şekilde ve dediğiniz gibi dil geriyye kaçma ve nefessiz kalma morarma gibi oldu, ikincisi evde oynarken kolu çıktı ve yine aynı sorunlar yaşandı. En sonda 2 yaş aşısı hemen sonrasında yaşadık. Hemen sağlık ocağından hastaneye götürdüler kardiyoloji gördü öncelikle tetkikler yapıldı vs en son nöroloji ye gönderdiler
Biz İstanbul’dayız cam sakura şehir hastanesinde Dr bulduk oradaki Dr da kan tetkiki ve eeg yaptı. Sonucunda demir eksikligine bağlı katılma nöbeti dedi. Belli bir yaşa kadar olabiliyormuş. Kızim et kıyma yumurta vs yemiyor demir ilaci da içmiyor. Bir şekilde demir yükseltmeye çalışıyoruz