Gulaliz Merhabalar arkadaşlar sıvı yemeklere, meyve pürülerine kaçıncı ayda geçtiniz. Benim kızım 4 aylık ve doktorumuz sıvı yemek, meyve püresi falan geçe biliriz dedi. Siz kaçıncı ayda geçtiniz?
ErkekkAnnesii Gulaliz oğlum prematüre doğdu ve 6.5 aylıkken başladım erken doğduğu için tadımlara ama bir sıkıntısı yoksa 6. Ayda başlanması taraftarındayım çünkü bebeklerin bağırsak düzeni anca oturuyor