Nidabayar anayimbennana bir çay kaşığı çörek otunu bı çay bardağı sıcak suya kattım süzdum onu biberon ile günde 3 kere verdim ama her vermem de baya bı içti eğer beğenmez aç içerse az az sık sık gün içinde ver
Minikbal anayimbennana verebilirsiniz benim oglum grip olmuştu 3,5 aylıkken ben vermiştim.doktorum söylemişti zaten
F-Betul anayimbennana 2 yaşından önce hiçbir bitki çayı verilmiyor ,2 yaş sonrası için de yine hepsi verilmiyor diye okumuştum. İnstagramda güncel anne diye bir doktor var takip etmenizi öneririm güzel bilgilendirmeler yapıyor.