Selam kızlar, 19aylik kızım önce ishal oldu sonrasında poposu mantar oldu. Dr a gittik bazı kremler vardı içlerinde kortizon lu kremler var fakat 3haftadir tam geçti diyorum kakası 5dakika bezinde kalınca mantarı tekrar çıkıyor ve artıyor. Başına gelen ve tedavi edebilen varsa tavsiyede bulunabilir mi? Bu arada çoklu gıda alerjisi vardı ama yumurta ve bazı kuruyemisler dışında çok yakın zamanda geçti. Bununla bağlantılı olabilir mi?