Asel21 Bebeğim 2 ay 20 günlük anakucagina yatırırken kafasının sol tarafını tutma demiri gibi olan yere carptim çok sert değildi tabi ama yine de çarptım birşey olur mu ağlamadi etmedi gülüyor felan panik oldum doktora götürmelimiyim
Mihribann11 Asel21 bence şisme morar ma yoksa ise birsey olmaz insallah .takipde kal Ben de basini besige vurmustum o an agladi uyudj uykuluydu birsey olmadi cok sukur