10 aylık bebeğim öksüğü olduğu İçin antibiyotik başladı doktor bu gün daha önce alerji yaptığı içinde zaditen damla verdi 10 damla verdim fakat çocuk bi garip oldu saldı kendini beşiğe koydum 2 defa salladım uyudu normalde hemen asla uyumaz içim hiç rahat değil kullananlar tecrübelerini yazabilir mi