Bebeğim tam 6 aylık. Babası oldu, suanda bende oluyor gibiyim. Bebeğimde hapşırıyor, çok az ateşi yükseldi. (Henüz 2. Gün bizim açımızdan) basa gelmeden kulak yeteri kadar kabartılmıyormuş. Bizim ne yapmamız gerekir ne kullanmamız gerekir? Bebisimize ne yapabiliriz? Lütfen yardım. Sanırım stresten az olan sütüm de kesilmek üzere 😢 basına gelmiş annelerden yardım rica ediyorum, ufak büyük her türlü tecrübeleriniz benim için çok önemli hiçbir fikrim yok çünkü..