Tinymom bende doktora sordum bizimde öyle alerji değil dedi önemli olan kan. Görmen görürsen gel norml saydı bu durumu bende çok üstüne düşmüyorum hatta dedim diyet yapayımmı ilk defa gitmiştim ben hacettepede 9 sene alerji bölümünde çalıştım diyet diye bişey önermiyorum dediğim gibi kan olursa gel demişti arada azalıyor arada artıyo ama nromal kabul ettim bende akışına bıraktım şimdilik her doktor farklı diyo bu doktor ankaradaydı istanbuldaki doktorumda diyet yap yeter demişti oda çok önemsemedi yani sadece mukusu