13 günlük bebeğim, son 4-5 gündür özellikle akşam 9-10 olduğu gibi sürekli krize girer gibi ağlıyor asla göğsümü tutmuyor o an emziği de tutmuyor çok ama çok bağırarak ağlıyor gaz çıkarıyor geğiriyor gazını çıkarıyor yani.. yine de gaz sancısı mı başka bişey mi çözemiyorm gaz ilacı da kullanıyorum ayrıca .. tecrübeli anneler yardımcı olabilir mi