Feyyyzza Kızlar kızıma 3 aylıkken mama basladık mecburi. Bebelac aldım ilk çok gaz yapmıştı suan 8 aylık.. 5 aydır gold olanını kullanıyorum. Bebelac alsam aynı gaz yapar mı tekrar
alininannesiiiiii Feyyyzza bende gold kullanıyorum 4 aylık bebeğim normaline geçsem mi diyorum ama. En iyisi bende bekleyeyim burda
Ayse_gokce Feyyyzza 8 aylık olmuş ben mama kullanmıyorum ama çevremden öğrendiğim kadarıyla bebişinin sindirim sistemi geliştiği için 6 aydan sonra rahat kullanabilirsin kendi gazını çıkarması artık deneyerek görebilirsin 🥰
Feyyyzza Ayse_gokce canım artik herşey yediriyorum nerdeyse gaz yapmaz diye umuyorum ama bakalım illaki bu durumu yaşayan annelsr vardır