Ben çukulata delisi olduğumdan baya bi alternatif buldum:) mesela Burçak kakaolu kurabiye de, BİM’in bitter bi iki çukulatasında süt yok, bir de eser miktarda demek süt var anlamında değil onu ben baya araştırdım, siz de araştırırsanız daha rahat edersiniz☺️☺️