minikmelegimmmm Benim bir göğsümü emip diğerinin ( o göğsüm şiş ve ucu paramparça) ucunu parçalayarak emiyordu. Bende süt geldiğini sanıyordum. Sağdığımda az da olsa süt geliyordu. En sonunda genel cerraha göründüm yaralarım için. Ultrason çekildi. Ödem varmış. Meğer Süt kanalı tıkalıymış. Açılınca kendiliğinden ortadan kalktı. Bir de emmeyi öğrendik 2,5 ay sonunda 😄