tasyan her ay 1 kg alarak gelseniz 7.ayda bizle tekrar aynı olursunuz ki 4.aydan sonra kilo alımı zaten yavaşlıyor dedigşm gibi dogum kilosuna göre biz daha fazla alarak gitmişiz ama hiç çocugum obez mi diye düşünmedim siz de düşünmeyin anne sütü içen bebek obez olmaz He ek gıda geçince fazla almaya devam edilirse bu defa doktor ek gıda keser en fazla olacak olan bu canım sıkıntı etme kendine 😊