Merhabalar ben de 3 gün önce ilk defa Mustafa Çağlar Yörgüç hocaya gittim, buraya sormuştum çoğunluk tavsiye edince gitmek istedim, memnun kaldık sağolsun çok iyi ilgileniyor özel sağlık sigortası vardı bebeğimin o şekilde gittik. Biraz fazla yoğun olduğu doğru ama beklediğimize değdi ben kaç tane doktor değiştirdim en çok içime sinen Mustafa hoca oldu