Merhaba güzel anneler. Aranızda İngilizce öğretmeni var mı? Ben normalde almanca öğretmeniyim ama İngilizce de bildiğim için özel bir anaokulunda görev yapmaya başladım. O kadar zorlanıyorum ki. Aynı sınıfa haftanın beş günü dersim var, 3,4,5 ve 6 yaşlara her gün derse giriyorum. Bana oyun, etkinlik, kaynak önerisi gerekli. Far görmüş tavşan gibi kaldım ortada. Kime neyi nasıl öğreteceğimi şaşırdım. Ne oyun dayanıyor ne etkinlik. Dersi dolduramıyorum. Önerisi olan var mı, yardım edin lütfen…