Betbet maalesef 2 gündür yaşıyorum. Doktor doktor gezdik kristal kayması-vertigo denildi. Ama benim gözüm de seyiriyordu. Ayakta duramıyorum, yalpalayarak düşüyorum. Herhangi bir yere bakamıyorum zira etraf dönüyor. Gözümü kapatınca da dönüyor öyle söyleyeyim. Beyin dengeyi bulmaya çalışıyor. Orta kulaktaki sıvıya kalsiyum topu (kristal) düştüğü için yaşanıyormuş. Su an çok şükür biraz daha iyi o yüzden uzanıp tel vs kullanabiliyorum. Bebeğimi emzirmeye gelince dün hiç emzirmedim serum takıldı, onları sağıp attım. Şu an deniyorum yavaş yavaş. Sizin vertigo değildir insallah zira çok zor. 10 güne kadar geçmeyebiliyormus emzirirken de ilaç vermiyor doktorlar.