Hazal11 Kodex korse diye birşey duydum kızlar 21 Mayıs doğum yaptım sezeryan göbeğim kaldı inceltiyormuş falan kullanan varmı ? Ve fiyatı da uygun kullanan varsa memnun kalan yazabilir mi 🥰