Merlinlin Selammmmm🌈 bebeğim bugün tam 9 buçuk aylık ve dün itibariyle alkış yapmayı öğrendi 🥳 öğrendi diyorum çünkü bugün pekiştirdi allahımmmm inanılmaz sevinçliyim 😍 alkış diyorum o eller nasıl nasıl 🥰 peki sizin bebekleriniz kaç aylıkken öğrenmişti 💙
Sucukluyumurta11 Merlinlin 8 ay 1 haftalık alkış yapıyor,gel gel yapıyor 🙏 ama öyle sürekli sürekli değil canı isteyince😀
antropologanne Merlinlin Masallah kuzucuĝa. Benim kizim da 9 aylikken öğrenmişti. Tüm gün alkış yapıyorduk sevincten 😂
InancDemir20 Merlinlin masallah benim oglum inat biraz baya geç yaptı 13 yada 14 aylıkken canı ve keyfi ne zaman isterse herseyi yapıyor😂 özellikle ögretmiyorum zamanla zaten herseyi çözuyorlar masallah❤️❤️
GozdemHilal Bizimki bahadır yapiyomus da biz onun alkış oldugunu yeni öğrendik 😬Canı isteyince müzik çalınca yapıyor çatla patla gibi bı hareket alkış onda😬1 haftadır gel yapıyor bazen bay bay şu an 8 ay 23 günlük
Merlinlin GozdemHilal ben de yeni öğrendim alkış olduğunu sevinince yapıyordu ama ben anlamamışım dün anladım şükür 😀
mmek_2014 Benim oglum da 9.5 aylıkken alkışı ögrendi. Aslında ilk defa 7 aylıkken yapmıştı ama sonra unuttu. Şu an 10 aylık alkış yap diyince hemen yapıyor 🥰
AyazMerve Bebeğim 10 buçuk aylık . Bay bay , gel gel , alkış vs hiçbirşey yapmıyor . Teşekkürler 🙄 Kilo boy gibi postlar açanlar linç yiyor birçoğuna ben de katılıyorum ama bu da tamamen anne babanın elinde olan birşey değil . Ben de buna üzüldüm şimdi .
Merlinlin AyazMerve lütfen benim sevincim sizin üzüntünüz olmasın 😔 ben yalnızca sevincimi paylaşmak istedim elbet anne babanın elinde değil ki her bebek kendine münhasır. Kıyas yapmak değildi amacım. Anne olarak nefes alsalar kendimize sevinç yaratıyoruz işte. Özür dilerim.
Sema0951 AyazMerve aynen benim oğlum da 10 ay 12 günlük malesef yapmıyor üzülüyorum bende haliyle hepsi sağlıklı olsun da artık ne yapalım
Tavsancikveanasi Merlinlin ne var ki bunda 🤣🤣🤣 benimki 7 aylıkken alkışlıyordu. Çok sevinmişsin allah sevincini bol etsin ne diyem.
Merlinlin 1balkizannesi erik dalı diyince aklıma geldi bizimki de müzik duyunca kendini oynatıyor çok tatlılar ya 💙
DurununAnnesi12 Merlinlin benim kız 8 aylık 7 aylıkken bay bay yapıyordu elini tam açıp şimdi de alkış yapıyor
Merlinlin DurununAnnesi12 by by öğretmeye çalıştım hep 3n kolayı o diye ama yapmadı hala da yapmıyor alkışı kendi kendine edindi. Ben her oyunda tebrik etmek adına alkış diyordum ondan kapmış 🥳
bilgemira Merlinlin masallah kızımda 8 aylik 7 aylikken yapti ilk alkis 4 aylikken beri biseyler ogretmeye calisiyorum sadece alkis ve cirkin hareketi yapiyor ama cani isterse hadi yap deyince yapiyordu simdi sadece cani isterseee 😁