Evet meme reddi yaşamayalım derken biberon reddi yaşıyorum arkadaşlar. Bebeğim 2,5 aylık ve kolik. Çok şükür gaz sancılarından kurtulduk gibi, ama mızmızlık huzursuzluk aynen devam ediyor. Sürekli memede, gündüz uykusu çok az, bugün toplasanız 3 kere 15 dk yı aşmayan uykuları oldu. Haliyle sütüm bitiyor sürekli memede olduğu için. Onun için sorun değil ama benim memelerim çok acıdığından akşam biberonla mama vermek istedim kesinlikle almıyor zaten emzikte almıyor. Başlarda bilinçli anne olduğum için! Güvenli bağlanma aman ne zaman isterse meme vereyim dedim şimdi çocuğumu biran kendimden ayıramıyorum. Hatta akşam babası gelip alınca 2 gündür ağlamaya başladı onu bırakıyorum diye. Altını değiştirip bezini atmaya gittiğimde bile ağlıyor, hep kucağımda olmak istiyor. Bu mızmızlık nasıl biter? Zamana mı bırakayım yoksa birşeyler yapmalımıyım? Çok yorucu gerçekten… bazı arkadaşlar yemek temizlik yapamıyorum diye yakınıyor bazen, oralara girmiyorum bile…