Merhaba güzel anneler. Oğlum 14 aylık ve 1 haftadır geceleri uyanıp saatlerce ağlıyor, emmiyor. Normalde emerek uyuyor ama bu bi haftadır geceleri emmek istemediği için uyuyamıyor daha doğrusu nasıl uyuyacagini bilmiyor. Memeyi bırakıyor mu ya da başka bi nedeni mi var. En önemlisi çözüm nedir ? Şimdiden teşekkür ederim.